CA+ Gecertificeerde bedrijven starten deze bewustwordingscampagne omdat er nog te veel data gelekt wordt in de privésituatie. Door corona en het vele thuiswerken is de kans op datalekken van privacygevoelige materialen en dus ook bedrijfsgegevens, alleen maar toegenomen. 

Een medewerker die veel thuis werkt, heeft al snel klantgegevens geprint of een bestandje opgeslagen op een persoonlijk device zoals een laptop of mobiel. Je moet er niet aan denken dat dit door onzorgvuldigheid op straat komt te liggen. 

Uit onderzoek van de Autoriteit persoonsgegevens (AP) blijkt dat deze vorm van datalekken het meeste voorkomt door een menselijke fout. Gewoon omdat we er niet bij stil staan, de ernst er niet van inzien of het te veel gehannes vinden. Het risico op datalekken voor bedrijven is hierdoor toegenomen. De materialen gaan niet meer in de afgesloten container op kantoor, maar verdwijnen al snel in de oudpapierbak.

Kortom: ICT-bedrijven, gemeenten, belangenbehartigers, advocatenkantoren, verzekeringsmaatschappijen, ziekenhuizen en zorginstellingen meld je aan en gebruik dit initiatief om je eigen (thuiswerkende)medewerkers hier aan te herinneren. Iemand die privé zorgvuldig omgaat met deze materialen zal dit ook zeker doen op het werk. We hebben drie mooie sponsorpakketten vanaf € 250,00 (excl. btw).

Sponsor pakketten

Brons

Brons (€250 excl. btw)


Logo + link op de speciale website op de sponsorpagina (alfabetisch).

Opname op de sponsorkaart (kaart bevat de logo’s van alle sponsoren).

Delen sponsorkaart in Social Media & taggen in update(s) (als bedrijfspagina aanwezig is).

Informatie over de campagne via een nieuwsbrief.

Zilver

Zilver (€ 500 excl. btw)
= Brons + EXTRA

+ Vermelding op de sponsorpagina direct onder de hoofdsponsoren (alfabetisch).

+ Aanleveren quote voor op de website waarom het bedrijf dit belangrijk vindt + naam directeur.

+ Aparte vermelding met logo, quote en tag in Social Media.

Goud

Goud:(€ 1000 excl. btw)
= Zilver + EXTRA (max 3 bedrijven)

+ Vermelding campagne website op de sponsorpagina en op de homepage (alfabetisch). + Vermelding als hoofdsponsor (logo) op de poster.

+ Aanleveren video voor op de website waarom het bedrijf goed omgaan privacygevoelig materiaal belangrijk.

Foto/video moment in de week van 24-28 januari 2022 op één van de deelnemende CA+ locaties.